flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про Комісію з питань роботи із службовою інформацією

 
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

НАКАЗ

15 листопада 2019  року                                                                                  №39-од   

м. Хмельницький

 

Про затвердження Положення про Комісію

з питань роботи із службовою інформацією

господарського суду Хмельницької області

 

Відповідно до Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 №736, з метою належної організації в суді роботи з документами та іншими матеріальними носіями інформації, які містять відомості, що становлять службову інформацію, -

 

наказую:

 

  1. Затвердити Положення про Комісію з питань роботи із службовою інформацією господарського суду Хмельницької області, що додається.
  2. Службі управління персоналом довести зміст цього наказу до керівника апарату суду, його заступника, начальників відділів та членів комісії з питань роботи із службовою інформацією суду.
  3. Прес-секретарю (Маласі В.А.) розмістити текст даного наказу на офіційному сайті господарського суду Хмельницької області в розділі «Нормативно - правова база».
  4. . Контроль за виконанням наказу покласти на заступника голови суду Муху М.Є.

 

Голова господарського

суду області                                                                                     С.І. Крамар

 

З наказом ознайомлені:

Муха М.Є –

Комарніцький В.В. –

Баула І.О. –

Кушнір А.М. –

Куницький С.В. –

Шановна О.В. –

Смішко О.П. –

                                                                                                                           

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ голови господарського суду

Хмельницької області від 15.11.2019

№ 39-од

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Комісію з питань роботи із службовою інформацією

 господарського суду Хмельницької області

 

I. Загальні положення

 

1.1. Комісія з питань роботи із службовою інформацією господарського суду Хмельницької області (далі - Комісія) утворюється відповідно до Типової інструкції про порядок обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв, інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 року №736.

1.2. Комісія є постійним діючим органом господарського суду Хмельницької області.

1.4. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими чинними нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

 

II. Основні завдання Комісії

 

2.1. На Комісію покладаються такі основні завдання:

- складення на підставі пропозицій структурних підрозділів господарського суду Хмельницької області та з урахуванням вимог законодавства переліку відомостей, що становлять  службову інформацію (далі - Перелік відомостей), і подання його на затвердження голови господарського суду Хмельницької області;

- перегляд документів з грифом «Для службового користування» з метою його підтвердження або скасування;

- розгляд документів з грифом «Для службового користування» на предмет встановлення в них відомостей, що містять відкриту інформацію, яка може бути використана під час опрацювання запитів на публічну інформацію;

- розслідування на підставі рішення голови суду фактів втрати документів з грифом «Для службового користування» та розголошення службової інформації;

- розгляд питання щодо присвоєння грифа «Для службового користування» документам, що містять службову інформацію, яка не передбачена Переліком відомостей, за поданням осіб, які підписують такий документ.

2.2. Для виконання покладених на Комісію завдань їй надається право:

- контролювати дотримання структурними підрозділами, окремими працівниками вимог щодо роботи з документами та іншими матеріальними носіями інформації, що містять службову інформацію;

- вимагати від структурних підрозділів у випадках втрати документів з грифом «Для службового користування» розшуку зазначених документів та надання письмових пояснень;

- заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів про причини втрати документів з грифом «Для службового користування»;

- надавати голові суду пропозиції щодо вдосконалення системи обліку, зберігання, використання, знищення та охорони службової інформації;

- інформувати керівництво суду з питань, що входять до компетенції Комісії.

 

III. Склад та порядок роботи Комісії

 

3.1. До складу Комісії, який затверджується головою господарського суду Хмельницької області, включаються працівники структурних підрозділів суду, в яких створюється службова інформація, а також працівники, які забезпечують виконання функцій з мобілізаційної роботи, відділу інформаційно-аналітичного забезпечення та статистики, сектору комп’ютерного та програмного забезпечення, інформаційної безпеки, відділу документального забезпечення – канцелярії. 

Головою Комісії призначається заступник голови суду, а секретарем - начальник відділу документального забезпечення – завідувач канцелярії.

3.2. Секретар Комісії за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів господарського суду Хмельницької області та окремих осіб рішення Комісії, здійснює облік і складає звітність про проведену роботу, веде документацію Комісії та забезпечує її збереження.

3.3. Засідання Комісії проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менше як дві третини складу її членів.

3.4. Рішення Комісії приймається більшістю голосів членів Комісії, присутність на засіданні оформляється протоколом, який підписують голова (у разі його відсутності - заступник) і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання Комісії головою суду.